Sunday, November 2, 2008

Ahlan Wa Sahlan

assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah...

Itu yang dapat aku ungkapkan, sebagai seorang hamba.
Kerana Dialah, kita hidup...
Kerana Dialah, kita berjumpa dan berkenalan...
Dan kerana Dia jugalah..
kita berpisah..
Setiap benda yang kita lakukan, hendaklah kerana Dia..
Barulah hidup akan diberkati, insyaallah

Alhamdulillah...
Dengan kebesaranNya juga..
Aku terpanggil untuk menulis blog..
Sesuatu yang sungguh aku tak sangka..
Alhamdulillah..

Tidak ada apa yang aku ingin ceritakan pada sesi pengenalan blog ini. Aku berharap anda semua memberi sokongan pada aku untuk meneruskan perjuangan untuk menulis blog. Kalau ada salah silap dalam penulisan aku nanti, sila-silalah tegur ya. Kita semua berdiskusi, memberi pendapat dan idea untuk manfaat bersama, insyaallah.

Sebelum aku membuat noktah dalam entry ni, aku ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada keluarga dan sahabat-sahabat yang memberi sokongan padaku untuk melancarkan blog aku yang diberi nama SORONG PAPAN.. terima kasih kalian.. semoga Allah membalas jasa anda semua..

Sehingga bertemu didalam warkah yang lain..

Sekian, wassalam..

2 comments:

aindbest said...

man..congtatz..kite nk jd sahabat yg 1st skali menyinggah kt blog awk nih..teruskn usaha murni awk nih..chaiyok2..!!

Anonymous said...

perghhh..
itu kisah dulu2..
hehe